Kisah Cintaku – Peterpan


Di malam yang sesunyi ini
Aku sendiri
Tiada yang menemani
Akhirnya kini kusadari
Dia telah pergi
Tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang
Kisah cintaku yang seperti dulu
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang
Di dalam hatiku
Takkan pernah hilang
Bayangan dirimu untuk selamanya

REFF:
Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percaya kau telah tiada
Haruskah ku pergi tinggalkan dunia
Agar aku dapat berjumpa denganmu

Di malam yang sesunyi ini
Aku sendiri
Tiada yang menemani
Akhirnya kini kusadari
Dia telah pergi
Tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang
Kisah cintaku yang seperti dulu
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang
Di dalam hatiku
Takkan pernah hilang
Bayangan dirimu untuk selamanya

[REFF]

Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percaya kau telah tiada

[REFF]

Leave a comment

Filed under Peterpan

Leave a Reply

